Doa Witir Rumi

Famous Doa Witir Rumi References. Berdoalah di mana sahaja kita mahu namun, doa yang terbaik adalah ketika kita. Doa selepas witir (panduan bahasa arab dan rumi) 7 bacaan rumi:

Doa Solat Witir Rumi Dikutip dari nu.co.id sholat witir tidak
Doa Solat Witir Rumi Dikutip dari nu.co.id sholat witir tidak from paoirsty.blogspot.com

Sesungguhnya aku berlindung dengan keredhaanmu daripada kemurkaanmu, aku berlindung dengan kemaafanmu daripada balasanmu, dan aku. Doa selepas witir (panduan bahasa arab dan rumi) 7 bacaan rumi: Barang siapa yang merasa tidak akan sanggup bangun pada akhir malam, hendaklah ia menyegerakan.

Berdoalah Di Mana Sahaja Kita Mahu Namun, Doa Yang Terbaik Adalah Ketika Kita.


Barang siapa yang merasa tidak akan sanggup bangun pada akhir malam, hendaklah ia menyegerakan. Sesungguhnya aku berlindung dengan keredhaanmu daripada kemurkaanmu, aku berlindung dengan kemaafanmu daripada balasanmu, dan aku. Doa selepas witir (panduan bahasa arab dan rumi) 7 bacaan rumi:

Belum ada Komentar untuk "Doa Witir Rumi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel